My First Polaroid Picture

Afgelopen dinsdag heb ik bij de HEMA de Fujifilm Instax Camera Mini 8 gebought. Dit is een polaroid camera en hij is super cute! Hij is pastel geel, super sunny. Stiekem word ik alleen al van de kleur blij, haha. VSCO

Gistermiddag ging ik samen met mijn bro een stuk skaten op onze pennyboards. Daar in het midden van het bos, was ineens een open plek waar in het gras een groepje adorable licht paarse bloemetjes mooi stond te zijn. We renden er naartoe, want dit was natuurlijk een fotomomentje. Toen de foto was genomen, kwam er iets zwarts boven uit de camera. Rutger en ik waren helemaal happy, want het was best wel grappig. Maar dit was niet de foto, het was het ‘klepje’ van het doosje waar  de foto’s in zitten. Toen heb ik nog een keer een foto genomen en nu kwam er wel iets wits uit, de foto! Dus voor de people die hun eerste polaroid foto binnenkort gaan maken…. Now you know ; p

kuss ღ

4 gedachtes over “My First Polaroid Picture

    1. Dankje! Ik heb de camera deze week in de aanbieding gekocht voor 59 euro, normaal kost hij 79 euro. De instant filmrolletjes kosten 14 euro voor 2 pakjes met 10 foto’s.

      Like

Geef een reactie

