Morning Sunshine

Hello cuties,

Yess het is lente! Na donkere winterse dagen gaat de zon weer meer schijnen en wordt het lekker warm, de bloemetjes gaan bloeien en de wereld wordt een stuk vrolijker, haha. Hebben jullie nog wat gezien van de zonsverduistering van gisteren? Ik niet… Hier was het helemaal dicht bewolkt en iedereen hoopte stiekem nog iets te kunnen zien, maar het zat er niet in, het weer werkte niet mee. Gelukkig kon je op YouTube de zonsverduistering live volgen, die boven de wolken gefilmd werd, konden we zo toch nog meegenieten ; )

Na twee weekenden achter elkaar kei hard gefeest te hebben i.v.m mijn birthday vorige week zaterdag (omg 15 :O) kan ik er weer een jaar tegenaan! Het was super gezellig en heb mooie cadeaus gekregen. Vanochtend heb ik meteen ontbeten onder het genot van een kopje thee uit deze super cute mok. Bladerend door mijn nieuwe Vogue boek die er achter ligt (hier komt soon nog een artikel over)  ღ

8 gedachtes over “Morning Sunshine

  1. Jammer genoeg kon ik ook niets zien van de zonsverduistering en zat ik toen leuk een Engelse toets aan het maken…
    Nog gefeliciteerd met je 15e verjaardag! En laat de lente maar gauw komen, haha.
    Xx.

    Like

Geef een reactie

